Mobiel CRM werkt beter

mobiel crmVergroot de productiviteit van medewerkers met mobiel CRM.

Accountmanagers, vertegenwoordigers, servicepersoneel en hulpverleners werken effectiever met mobiel CRM.

Met mobiel CRM beschikt u onderweg over de laatste klantinformatie en rapporten. Gegevens kunnen makkelijk en snel direct ter plekke worden ingevoerd en zijn direct voor de gehele organisatie beschikbaar.

Waarom mobiel CRM

Hogere arbeidsproductiviteit

Geen dubbel werk meer. Nieuwe gegevens en mutaties worden meteen op locatie ingevuld.

Betere interne communicatie

Het systeem is altijd actueel. Optimale informatie-uitwisseling tussen buiten- en binnendienst en buitendienst medewerkers onderling.

Grotere klanttevredenheid

Klanten worden beter geholpen doordat hun gesprekspartner beter op de hoogte is.

Eenvoudig in gebruik

Mobiel CRM is makkelijk te gebruiken. Daarom is de acceptatie van het systeem groter en wordt het beter geraadpleegd en ingevuld.

Belangrijke informatie altijd bij de hand

Met mobiel CRM beschikken medewerkers overal en altijd over alle belangrijke (klant) informatie, analyses en rapporten.

Grotere kwaliteit van de klantinformatie

Mutaties worden direct doorgevoerd waardoor de gegevens actueler zijn. De gebruikersdiscipline is groter bij mobiel CRM waardoor de kwaliteit van de informatie in het CRM systeem groter is. Dit zorgt voor betere analyses en rapporten en daardoor voor betere besluitvorming.

Lagere kosten klantmanagement

Medewerkers kunnen klanten direct van informatie voorzien en kunnen wijzigingen direct invoeren. Zo wordt dubbel werk voorkomen waardoor kosten worden bespaard.

Medewerkers kunnen hun eigen apparatuur gebruiken (BYOD)

Mobiel CRM gebruik je gewoon op je eigen telefoon of tablet. Bring Your Own Divice (BYOD) wordt dat genoemd en het zorgt ervoor dat medewerkers prettiger met CRM werken.

Beter werken met mobiel CRM

Mobiel CRM vergroot de effectiviteit van uw CRM systeem en de efficiƫntie van uw medewerkers. Ook onderzoeken tonen dit aan.

Gartner: “Bij gebruik van mobiel CRM stijgt de arbeidsproductiviteit en verbetert de interne communicatie.”

Forrester Research: “Mobiel CRM verhoogt de arbeidsproductiviteit van buitendienst medewerkers en leidt tot lagere kosten van het klantmanagement. Bovendien wordt de klanttevredenheid vergroot.”

Aberdeen Group: “Organisaties die gebruik maken van Mobiel CRM hebben een hogere omzetgroei, hogere ordergrootte en een hoger aantal herhaalaankopen. Ook is de acceptatie van mobiele CRM systemen onder medewerkers groter dan bij standaard systemen.”

Mobiel CRM vergroot arbeidsproductiviteit en klanttevredenheid en zorgt ervoor dat een organisatie meer waarde haalt uit CRM.